بررسی چانگان اوشان Z6 جدیدترین کراس اوور مدرن چینی

معرفی خودرو چانگان اوشانz6
بررسی چانگان اوشان Z6 جدیدترین کراس اوور مدرن چینی

بررسی چانگان اوشان Z6 جدیدترین کراس اوور مدرن چینی

اوشان زیرمجموعه کمپانی چانگان به تازگی کراس اوور مدرن اوشان Z6 را به بازار چین معرفی کرد.
 
چانگان اوشان Z6 کراس اووری در رده D از محصولات چانگان در زمره خودروهای اسپورت و اقتصادی چینی تولید شده که به پیشرانه های بنزینی و پلاگین های هیبریدی مجهز شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بررسی طراحی بدنه و کابین چانگان اوشان Z6 

در طراحی بدنه چانگان اوشان Z6 تلفیقی از خطوط شکسته و زوایا استفاده شده است که ظاهری مدرن و جذاب به این کراس اوور چینی داده است. کمپانی چانگان از سبک طراحی دیگر محصولات اوشان در این کراس اوور استفاده کرده است و جلو پنجره  ها بزرگ با چراغ های باریک دیده می شود و این کراس اوور اسپورت را همانند چانگان یونی تی کرده است.
در کابین چانگان اوشان Z6 شاهد سه صفحه نمایش جلوآمپر دیجیتال 25،10 و 12.3 اینچی هستیم و یک صفحه نمایش در قسمت بالا و وسط به این مجموعه صفحه نمایش ها اضافه شده است.
 
آخرین سیستم های یکپارچه چانگان با امکاناتی نظیر سیستم تشخیص صدا، سیستم رانندگی نیمه خودران شامل 12 رادار( 3 رادار میلی متری و 5 دوربین)، دوربین 360 درجه، سنسور نقطه کور، رادار خطی، ترمز هوشمند، تابلوخوان، شارژ بی سیم موبایل، کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی در خودرو چانگان اوشان Z6 تعبیه شده است.

بررسی فنی چانگان اوشان Z6 

چانگان اوشان Z6 با پیشرانه های بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد که پیشرانه پایه واولیه این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 188 اسب بخار و نهایت گشتاور 300 نیوتن متر مجهز شده است و پیشرانه ثانویه این خودرو موتور 2 لیتری با قدرت 233 اسب بخار و نهایت گشتاور 390 نیوتن متر مجهز شده است.
موتور 105 لیتر توربو به همراه یک موتور برقی در سیستم هیبریدی خودرو چانگان اوشان Z6 بکار برده شده است.