گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال افزایش یافت

افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو
گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال افزایش یافت

گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال افزایش یافت

 
 مدیرعامل ایران خودرواز افزایش مدت زمان گارانتی ایران خودرو از دو سال و 40 هزار کیلومتر به سه سال و 60 هزار کیلومتر خبر داد.
 
دکتر خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایرن خودرو از برنامه های خود مطابق با دستورات ریاست جمهوری خبر داد و بیان کرد آماده سازی های لازم جهت اجرای تمامی دستورات انجام شده است.
دکتر خطیبی در حاشیه بازدید نظارتی وزیر صمت، تعداد خودروهای دارای کسری قطعه ایران خودرو را بیش از 98 هزار دستگاه در آبان ماه اعلام کرد که اکنون به حدود 60 هزار دستگاه رسیده و تا پایان امسال به 40 هزار دستگاه خواهد رسید.
 
وی اعلام داشت : در سال آینده دوخودروی پژو 405 و سمند از خط تولیدات ایران خودرو خارج می شوند و حدود 750 هزار دستگاه در این گروه صنعتی تولید خواهد شد که شامل 725 هزار دستگاه خودروی سواری و 25 هزار دستگاه خودروی تجاری می باشند.
میزان تحویل دستگاه های ایران خودرو پس از دستوارت هت ماده ای ریاست جمهوری روزانه به حدود دو هزار و 400 دستگاه در روز خواهد رسید که این عدد تا پیش از دستورات ریاست جمهوری حدود یک هزار و 800 دستگاه بود. 
 
دکتر خطیبی در حاشیه این دیدار از افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو از دو سال و 40 هزار کیلومتر به سه سال و 60 هزار کیلومتر خبر داد.
مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد که با برنامه تامین قطعات، خودروها به تدریج تجاری سازی می شوند. وی همچنین بیان کرد روزانه هزار و ۲۰۰ دستگاه به صورت حضوری در سایت های ایران خودرو در سطح کشور تحویل مشتریان شده است.